Wszystkie firmy wykonujące zadania telemarketingowe muszą dysponować rozbudowaną bazą klientów, stale poszerzaną o nowe pozycje. Taka baza teleadresowa może być zamówiona między innymi za pośrednictwem firmy Target Media, której obszarem działalności jest skuteczna komunikacja reklamowa i marketingowa. Baza teleadresowa występuje w kilku wariantach, między innymi jako zbiór danych osobowych, jak też jako zbiór adresów poczty elektronicznej. Wszystkie dane są zebrane w sposób legalny, a informacje o poszczególnych osobach pochodzą bezpośrednio od zainteresowanych, którzy wyrazili zgodę na udostępnianie swoich danych osobowych.
Dane osobowe na potrzeby kampanii
Takie informacje są bardzo przydatne w kampaniach marketingowych, gdzie dana oferta firmowa kierowana jest do konkretnych osób prywatnych. Dane są specjalnie dobrane, dlatego są przydatne na przykład firmom działającym w branży ubezpieczeniowej, elektronicznej, zajmującym się handlem nieruchomościami czy samochodami. Są to przede wszystkim imiona i nazwiska, zainteresowania oraz zawody.